Sider

søndag 10. oktober 2010

Et lite knippe Afrika













6 kommentarer:

  1. Åh! For noen nydelige portrett bilder! Er det du som har tatt dem? Hva heter de du bor hos? Er du fornøyd? Savner deg og tenker på deg:)

    SvarSlett
  2. Hei Thea!
    Det var noen skjønne barn! Håper alt er bra med deg!Klem tante<3

    SvarSlett
  3. Hils til lille Tim opolot( verdens søteste unge) fra Aunt Nakimuli!(meg) Wow, det er skikkelig rart at dere er på focus uganda..jeg kommer definitivt til å følge med på bloggen din! skriv i vei!

    Hilsen Malene

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder:)
    God bless...

    SvarSlett
  5. Ja, jeg har tatt bildene (og eksperimentert litt med redigering).
    Skal hilse vettu Malene. Det er utrolig rart å være her, men jeg har det veldig bra!

    SvarSlett
  6. Så nydelige unger. Tenk så glad du kommer til å bli i disse menneskene! Snakkes på skype i kveld - gleder meg!
    Klem mamma

    SvarSlett